Меню Закрити

рефлексія після ефіру з перевізниками

щойно повернувся з ефіру на Рівне 1. говорили про міжміські перевезення з перевізниками. не побились, хоча ще до ефіру я перекинув стакан води 😉 нічого не домислюйте, просто на стіл, бо незграбно сіпнув рукою 😉

і перевізники і я їх в цьому підтримую кажуть: пишіть офіційні скарги, фотайте нечемних та поганих водіїв ну, коли бачите, що когось ображають – захищайте, звісно дякуйте ВОДІЯМ, серед них є толкові і хороші люди. шоколадки треба носити не лише хорошим лікарям і друзям, але і хорошим водіям (а давайте замутимо флешмоб: не має шансону? чемний водій – даємо шоколадку). в студію було не мало дзвінків + нас троє активістів ну і ведучий – всі ми мали купу обгрунтованих і не дуже претензій. І бачили б ви очі перевізників і голови асоціації, коли подзвонила жінка і подякувала за конкретний маршрут. Дякувати, не так складно, а вони теж люди і серед них, водіїв, як і серед нас пасажирів бувають нелюди.

все вірно, вони надають послугу і нам треба ставитись до цього так само: погана послуга не на кухні сусідці порозповідати, але писати про це (мій досвід доводить, що це дієво).

але йдучи додому подумалось: всі хочуть (я сам так хочу) що б ми, громадяни, скаржились, викривали нечемних, водіїв, лікарів, продавців, даїшників, чиновників, тощо. так тоді це не життя, а якесь лайф_скарга_челендж… а з іншого боку? ну що робити?
садочок, школа, внз, лікарня, жкп, магазин, маршрутка, чиновник – всюди проблеми. ніхто крім нас не вирішуватиме їх. кажуть у китайців є прокляття: “щоб ти жив у час перемін”…

і поки я молодий, буду вірити що це благословіння і вас в тому переконувати.

1 Comment

  1. Сповіщення: Моя хата не з краю, а твоя? » Архів » квитки в касі – дешевші!?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *