Оцінювання в школах

15.04.2017 о 09:52 | Теґи: | Категорія: Некатегоризовано

Звісно мусить існувати, але геть не в тій формі, яка є зараз. В початковій школі оцінки не потрібні оцінки взагалі. Не потрібні і їх замінники: “сонечки і хмарки” (чому хмарка це погано? що за формування стереотипів?:).
Оцінювання мусить бути індивідуальним: вимірюємо рівень знань, навичко дитини сьогодні, за місяць (квартал) робимо знову вимір і обговорюємо результати. в першу чергу із самою дитиною, потім з батьками, і звісно корегуємо згідно цих результатів те як і чому вчимо дитину.
Як бачите тут не йде мова про оцінки, мова йде про набуття дитиною того, ради чого вона приходить в школу. Оцінка не може і не повинна бути системою мотивації, тиску, впливу. Таке “персональне оцінювання” повинно висвітлюватись лише в трикутнику: дитина, вчитель, батьки та у внутрішній документації закладу. Мета оцінювання – допомогти дитині розвиватись, мета обговорення з дитиною і батьками – координація зусиль, донесення до дитини, що знання та навички це її відповідальність, а ми: батьки та вчителі – лише можемо допомогти.
Певно це б мало стосуватись і старшої школи.

Залишіть коментар

Поля позначені червоною зірочкою * є обов’язковими для заповнення!